נושא: trance x2 או reign 2 ? תאריך: 8/29/2009 2:33:00 PM
מחבר/ת: רמי לוי
שלום חברים אני רוכב על אופני ספשלייזד אינדורו עלית. לדעתי,סגנון הרכיבה שלי משלב קרוס קאנטרי (50) ואול מאונטיין (50).אזורי הרכיבה שלי הם שבילים בנחל אלכסנדר,מענית ויער עופר (לרוב סינגלים) . אני לא קופץ מדרגות שמעל 60 ס"מ בערך (אני כבר לא ילד).האופניים הקודמות שלי היו ספשלייזד XC שהיו קלות וזריזות אבל בירידות בסינגלים למשל; בעופר הרגשתי פחות בטוח ויציב (אני שוקל קרוב ל100 קילו). האינדורו נותנות לי יותר בטחון ויציבות בירידות אבל, קצת כבדות בשבילי ואני משלם על זה בעליות. רכבתי לאחרונה ביער עופר על trance x2 של חבר והעלייה להר היתה חוויה מתקנת לעומת האינדורו יעילות הדיווש של הטרנס הפתיעה . אבל בירידות של "השך" ,"קמיקזה" וב"אדום עתיק" הרגשתי בחסרון של משקלם הקל(12.7 ק"ג בערך),והרגשתי שהבולם האחורי לא "בולע" את הסלעים כמו האינדורו (DHX-5 מאחור) . על אופני REIGN 2 לא יצא לי לרכוב עדיין,אני יודע שיש להם שילדת "6 (לעומת "5 ב-Trance 2) ,בולם 140 מ"מ מקדימה (לעומת 120 מ"מ) והן שוקלות בערך 1ק"ג יותר .
למה עדיף להחליף?
|