הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2009 10:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר עם תוכן  כי אני לא בטוח - שאלה לבעלי נסיון
נושא: כי אני לא בטוח - שאלה לבעלי נסיון  תאריך: 8/30/2009 10:25:00 AM
מחבר/ת: יאיר

אני לא בטוח עד כמה
כשאני עומד על הרגלים המוט העילון נוגע בי
האם אפשר להסתדר עד כמה זה קריטי


חזרה לפורום