טקסט הודעת פורום
8/30/2009 10:25:00 AM
יאיר
כי אני לא בטוח - שאלה לבעלי נסיון
נושא:
כי אני לא בטוח - שאלה לבעלי נסיון
תאריך:
8/30/2009 10:25:00 AM
מחבר/ת:
יאיר
אני לא בטוח עד כמה
כשאני עומד על הרגלים המוט העילון נוגע בי
האם אפשר להסתדר עד כמה זה קריטי
חזרה לפורום