טקסט הודעת פורום
8/31/2009 12:55:00 AM
יריב אזולאי
כנס..אחי
נושא:
כנס..אחי
תאריך:
8/31/2009 12:55:00 AM
מחבר/ת:
יריב אזולאי
אני בדיוק מוכר תאופניים שלי אם בא לך...mongoose otero comp 08
מידה s על המחיר אפשר להסתדר....
חזרה לפורום