טקסט הודעת פורום
8/31/2009 9:40:00 AM
ליאור
חופש בולם קדמי
נושא:
חופש בולם קדמי
תאריך:
8/31/2009 9:40:00 AM
מחבר/ת:
ליאור
שלום
איך מאבחנים חופש בבולם קדמי? מה המשמעות של חופש כזה בטיחותית ובכלל? האם ניתן לתקן?
אני מרגיש מין מכה/דפיקה בזמן הרכיבה.
תודה
חזרה לפורום