הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2009 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  חופש בולם קדמי
נושא: חופש בולם קדמי תאריך: 8/31/2009 9:40:00 AM
מחבר/ת: ליאור

שלום
איך מאבחנים חופש בבולם קדמי? מה המשמעות של חופש כזה בטיחותית ובכלל? האם ניתן לתקן?
אני מרגיש מין מכה/דפיקה בזמן הרכיבה.

תודה



חזרה לפורום