הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2009 6:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק עם תוכן  specialiezed xc- שאלה למבינים
נושא: specialiezed xc- שאלה למבינים תאריך: 8/31/2009 6:34:00 PM
מחבר/ת: ברק

3500 ש"ח ליד שניה- האם המחיר הגיוני?
הבלמים חדשים, שרשרת חדשה, קסטות, גלגל אחורי גם כן חדשים.
אני מתלבט בינם לבין KONA חדשות(שכחתי את הדגם) בערך באותו המחיר.מה כדאי לבדוק?


חזרה לפורום