טקסט הודעת פורום
| 8/31/2009 6:34:00 PM |
|
נושא: specialiezed xc- שאלה למבינים תאריך: 8/31/2009 6:34:00 PM
מחבר/ת: ברק
3500 ש"ח ליד שניה- האם המחיר הגיוני? הבלמים חדשים, שרשרת חדשה, קסטות, גלגל אחורי גם כן חדשים. אני מתלבט בינם לבין KONA חדשות(שכחתי את הדגם) בערך באותו המחיר.מה כדאי לבדוק?
|
חזרה לפורום |
|
|