טקסט הודעת פורום
8/31/2009 7:34:00 PM
chen chenrp
כדאי לבדוק...
נושא:
כדאי לבדוק...
תאריך:
8/31/2009 7:34:00 PM
מחבר/ת:
chen chenrp
כדאי לבדוק את הבולם הקדמי. אם יש חופש.
בכל אופן יש עוד המון דברים שאפשר לבדוק.
רק איזה דגם זה ואיזו שנה??
חזרה לפורום