הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק XXX עם תוכן  השוואת מגיני ברכיים
נושא: השוואת מגיני ברכיים תאריך: 9/1/2009 3:01:00 PM
מחבר/ת: ברק XXX

שאלה לפורום
אחרי שהיה לי מגע אינטימי עם גינת סלעים מגן ברך ה tld(הארוך הלבן)נחצה בצורה כזאת שהבד בין החלק שמגן על השוק לחלק שמגן על הברך נקרע כמעט כולו.עכשיו אני מתלבט עם לקנות tld חדש שהוא מגן נוח מאוד, raceface שנראים אחלה אבל לעליות זה לא נראה חוויה, חשוב לציין לא רוכב xc אבל גם לא הקפצות,אשמח לחוות דעת ממי שיש לו נסיון בעיקר עם אחד משני המגינים בברכת המשך יום נעים.


חזרה לפורום