נושא: השוואת מגיני ברכיים תאריך: 9/1/2009 3:01:00 PM
מחבר/ת: ברק XXX
שאלה לפורום אחרי שהיה לי מגע אינטימי עם גינת סלעים מגן ברך ה tld(הארוך הלבן)נחצה בצורה כזאת שהבד בין החלק שמגן על השוק לחלק שמגן על הברך נקרע כמעט כולו.עכשיו אני מתלבט עם לקנות tld חדש שהוא מגן נוח מאוד, raceface שנראים אחלה אבל לעליות זה לא נראה חוויה, חשוב לציין לא רוכב xc אבל גם לא הקפצות,אשמח לחוות דעת ממי שיש לו נסיון בעיקר עם אחד משני המגינים בברכת המשך יום נעים.
|