נושא: יכול להיות... תאריך: 9/1/2009 4:16:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
שהדפיקה והתחושה המוזרה נוצרת מזה שהמזלג לא מחוזק טוב לשלדה. תוכל לבדוק את זה בזמן שהאופניים עומדים ואז ללחוץ על הבלם הקדמי ותוך כדי לנסות להניע את האופניים קדימה ואחורה. אם הסטירר משוחרר מעט תרגיש את התנועה משם. אם לא והחופשיות היא בבולם תצטרך להיות יותר ספציפי בהגדרת הבעיה- ויש מצב שתצטרך לקחת אותו לטיפול (או להחליף במקרה של בולם זול)
בהצלחה
|