הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 4:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gonen grichman עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 4:56:00 PM
מחבר/ת: gonen grichman

אם בא לך נוחות ואתה רוכב מחובר לך עך הקייל סטרייק של 661
אם בא לך יותר מיגון (גם על השוק) אבל פחות נוחות רק RACE FACE אבל שים לב שאתה קונה FR ולר DH


חזרה לפורום