טקסט הודעת פורום
| 9/1/2009 4:56:00 PM |
|
נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 4:56:00 PM
מחבר/ת: gonen grichman
אם בא לך נוחות ואתה רוכב מחובר לך עך הקייל סטרייק של 661 אם בא לך יותר מיגון (גם על השוק) אבל פחות נוחות רק RACE FACE אבל שים לב שאתה קונה FR ולר DH
|
חזרה לפורום |
|
|