הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 5:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק XXX עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: ברק XXX

אני רוכב עם פלאטים ככה שבא לי הגנה לשוק, הדגם שאמרת קלים ואיכותיים אבל מרגישים לא הכי נוח בחנות, הקטע שזה מטעה כי לא רכבתי איתם אתה מכיר משהוא שרכב ויכול להגיד עם הם נוחים יחסית לדיווש גם, הtld נוחים מאוד לגבי המיגון אני פחות בטוח :confused:


חזרה לפורום