נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: ברק XXX
אני רוכב עם פלאטים ככה שבא לי הגנה לשוק, הדגם שאמרת קלים ואיכותיים אבל מרגישים לא הכי נוח בחנות, הקטע שזה מטעה כי לא רכבתי איתם אתה מכיר משהוא שרכב ויכול להגיד עם הם נוחים יחסית לדיווש גם, הtld נוחים מאוד לגבי המיגון אני פחות בטוח :confused:
|