הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 5:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gonen grichman עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 5:19:00 PM
מחבר/ת: gonen grichman

אני רוכב עם RACE FACE ןיחסית למגינים הם מאוד נוחים (במיוחד שאין לך סקוץ מאחורי הברך)רכבתי גם עם 661 שלמים (שוק וברך) והם היו פחות נוחים
היתרון הגדול של ה RACE FACE הנו שהם לא מחליקים ושומרים על הברך והשוק בזמן נפילה ותאמין לי נפלתי לא מעט


חזרה לפורום