הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עאדל פלאח עם תוכן  שאלה......
נושא: שאלה...... תאריך: 9/1/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: עאדל פלאח

:confused: :confused: אמרו לי החברים שאסור לעשות ויליי באופני ראלי האם זה נכון??????????????????????.


חזרה לפורום