הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2009 6:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק XXX עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 9/1/2009 6:06:00 PM
מחבר/ת: ברק XXX

דווקא ראיתי שיש כמו 2 סקוטצ´ים בחלק העליון אם אני לא טועה, על הדרך איזה מידה לקחת? יש מגינים שעדיף לקחת יחסית קטני כי הם מתרחבים עם הזמן,איך הraceface לאורך זמן? כמו כן,יצא לך לשמוע על הfox launch´ מה לדעתך פחות אגרסיבי או שאין לזה משמעות, אז תודה מראש ברק


חזרה לפורום