טקסט הודעת פורום
9/1/2009 9:41:00 PM
אור hit-spit
בזמנו היה בפדלים
נושא:
בזמנו היה בפדלים
תאריך:
9/1/2009 9:41:00 PM
מחבר/ת:
אור hit-spit
חולצה ישנה...שנת 2005 היתה באתר פדלים נידמה לי עלתה 169 שקל...
המכנס המתאים עדיין יש את החחולצה לא יודע...
חזרה לפורום