טקסט הודעת פורום
| 9/1/2009 11:23:00 PM |
|
נושא: אל תתפשר תאריך: 9/1/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
על מגינים.
גם אני רוכב פלאט ואוהב שיש הגנה גם על השוק. אני רוכב עם הדגם החדש של 661. המגינים מעולים, לא זזים מהמיקום שלהם, לא מפריעים בדיווש, והכי חשוב מגינים על הברך והשוק מצוין, מניסיון.
|
חזרה לפורום |
|
|