הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2009 9:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  אני רוכב עם AXO
נושא: אני רוכב עם AXO תאריך: 9/2/2009 9:04:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

הכי נוכים מבחינת דיווש והם מגנים על כל הרגל.
לי יש בעיה שהסקוצ´ים לוחצים קצת. או שצריך להתרגל או שאאריך אותם.


חזרה לפורום