טקסט הודעת פורום
9/2/2009 9:04:00 AM
chen chenrp
אני רוכב עם AXO
נושא:
אני רוכב עם AXO
תאריך:
9/2/2009 9:04:00 AM
מחבר/ת:
chen chenrp
הכי נוכים מבחינת דיווש והם מגנים על כל הרגל.
לי יש בעיה שהסקוצ´ים לוחצים קצת. או שצריך להתרגל או שאאריך אותם.
חזרה לפורום