הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2009 9:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gonen grichman עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 9/2/2009 9:10:00 AM
מחבר/ת: gonen grichman

אכן יש שני סקוצים אבל הם לא מפריעים בחלק האחורי של הרגל
לגבי הםוקס לאונץ הם מגינים פחות אגרסיביים וגם מחליקים
המלצה שלי אם אתה רוכב AM או FR רק RACE FACE
ואל תשלה את עצמך אף מגן לא נוח כמו לרכב בלי
אני גובה 1.76 ולקחתי מדיום


חזרה לפורום