נושא: מגינים תאריך: 9/2/2009 9:10:00 AM
מחבר/ת: gonen grichman
אכן יש שני סקוצים אבל הם לא מפריעים בחלק האחורי של הרגל לגבי הםוקס לאונץ הם מגינים פחות אגרסיביים וגם מחליקים המלצה שלי אם אתה רוכב AM או FR רק RACE FACE ואל תשלה את עצמך אף מגן לא נוח כמו לרכב בלי אני גובה 1.76 ולקחתי מדיום
|