נושא: מסלולים לאופניי AM תאריך: 9/2/2009 7:39:00 PM
מחבר/ת: נתנאל יפעי
אני מנתניה אני מחפש מסלולים לרכיבה קרובים של ירידות וקפיצות . עדיף מסלול קרוב לנתניה (מפני שאין לי רכב) אם משהו מכיר מסלול טוב או שהוא גם מנתניה ועושה מסלולים כאלה אני ישמח להצטרף אליו לא חובה הכל ירידות ורמפות אני בדר"כ רוכב לנחל אלכסנדר דרך אביחיל ביתן הארון כל האזור עד חדרה
|