נושא: תודה תאריך: 9/3/2009 12:18:00 AM
מחבר/ת: רמי לוי
שלום איתן לאחר שקראתי קצת ביקורות על הריין,נסעתי לחנות היבואן כדי להתרשם מקרוב על הדגמים הקיימים .ההפתעה הראשונה היתה בעניין המשקל שלהם לעומת הטרנס X .הריין תלוי ברמת המכלולים כמובן,למשל הרמתי את הטרנס X2 ולאחר מכן את הריין 2 והיה לי קשה לקבוע מי יותר כבד. היום בבוקר אני ארכב על pitch comp וביום שישי הקרוב יהיו אצלי אופני ריין לרכיבת ניסיון.נשתמע לאחר מכן.
|