נושא: לוקחים קורס מקצועי תאריך: 9/3/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש כמה שנותנים קורסים כאלה - אמיר כספי, בן קדמי, עז הרים, ועוד.
על שלושת אלה שהזכרתי שמעתי ביקורות טובות מחברים שלקחו קורס. לפחות על עז הרים אני יודע שעושים גם קורסים אישיים, וגם קבוצתיים - והמחיר בהתאם. זה כנראה השדרוג הכי טוב שאפשר לעשות לאופניים ;)
אבל אם אתה מעדיף לא להוציא את התקציב (זה כמה מאות שקלים...), יש המון סרטי הדרכה ברשת. פשוט חפש BIKE SKILLS או HOW TO RIDE A BIKE, או את שם התרגיל שאתה רוצה (FLAT TURNS, למשל). זה לא כמו עם מדריך אישי, אבל בהחלט אפשר.
ובכל מקרה, צריך תירגולים בלי סוף :cool:
|