טקסט הודעת פורום
| 9/3/2009 8:36:00 AM |
|
נושא: לראלי יש הרבה דגמים תאריך: 9/3/2009 8:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם חלקם אתה יכול לעשות מה שבא לך...
אבל בכל מקרה, ווילי הוא לא תרגיל שמעמיס הרבה על האופניים, כך שאני לא רואה עם זה בעיה רצינית.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|