טקסט הודעת פורום
| 9/3/2009 12:00:00 PM |
|
נושא: מעצורים הידראולים תאריך: 9/3/2009 12:00:00 PM
מחבר/ת: מורן
אני רוצה לשדרג מעצורי דיסק מכאני של AVID להידראולי. הציעו לי דגם חדש של AVID ושני דגמים של שימנו (486 ו-575) במחירים דיי דומים. מה יותר מומלץ? שימנו אני יודע שזה טוב אבל הדגמים קצת ישנים אבל אין לי מושג איך ה-AVID.
|
חזרה לפורום |
|
|