טקסט הודעת פורום
| 9/3/2009 2:53:00 PM |
|
נושא: תודה תאריך: 9/3/2009 2:53:00 PM
מחבר/ת: איתי
תודה רבה על התשובה המהירה! מספר הערות - יתכן ולא הסברתי נכון - אין "זחילה" של הכבל כפי שאתה מתאר - פשוט ההילוך לא עובר, ואח"כ בקליק הבא יש קפיצה של שני הילוכים. אני חושב שפשוט אלך אליהם שוב ולא אוותר עד שהעסק יעבוד כמו שצריך!
|
חזרה לפורום |
|
|