הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2009 2:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 9/3/2009 2:53:00 PM
מחבר/ת: איתי

תודה רבה על התשובה המהירה!
מספר הערות - יתכן ולא הסברתי נכון - אין "זחילה" של הכבל כפי שאתה מתאר - פשוט ההילוך לא עובר, ואח"כ בקליק הבא יש קפיצה של שני הילוכים.
אני חושב שפשוט אלך אליהם שוב ולא אוותר עד שהעסק יעבוד כמו שצריך!


חזרה לפורום