נושא: תודה חברים.... ואם כבר אז עוד שאלה. תאריך: 9/3/2009 4:03:00 PM
מחבר/ת: מורן שפיר
אמרו לי גם לא לערבב חלקים של חברות שונות. כלומר, אם יש לי מערכת של AVID ואני מחליף למערכת של שימנו אני צריך להחליף גם את הרוטור. לא שאסור או אי אפשר פשוט לא מומלץ לשים מערכת של שימנו על רוטור של AVID.
|