טקסט הודעת פורום
| 9/3/2009 5:00:00 PM |
|
נושא: עובי רוטור יכול להוות בעיה תאריך: 9/3/2009 5:00:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כדאי שעובי הרוטור יהיה לפי היצרן. אם לא, דרוש ניסיון וידע להתאים.
מצד שני, רוב הרכיבים הם סטנדרטיים ואם אין שוני בעובי, אין שום משמעות ליצרן הרוטור. זה בסה"כ "ברזל". אין שום הבדל.
|
חזרה לפורום |
|
|