הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/4/2009 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה לא?
נושא: למה לא? תאריך: 9/4/2009 11:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

עוד לא פגשתי אופני מבוגרים שאי אפשר להרכיב עליהם כסא ילדים מאחור...


חזרה לפורום