הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2009 12:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  נעילת בלמים
נושא: נעילת בלמים תאריך: 9/5/2009 12:16:00 AM
מחבר/ת: ליאור

קרה לי שהבלמים ננעלו במצב מנוחה ושיחררתי ע"י לחיצה על ידית הבלם.
האם תיתכן נעילה תוך כדי רכיבה? האם ניתן למנוע והאם זה קורה גם בהידראולי? (יש לי דיסק מכאני)



חזרה לפורום