הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2009 12:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  כנראה שיש לך לכלוך במוליך כבל הבלם
נושא: כנראה שיש לך לכלוך במוליך כבל הבלם תאריך: 9/5/2009 12:49:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

או שהכבל ניזוק (נפרם, נקרע חלקית או החליד)

הלכלוך או הנזק בכבל גורמים לחיכוך גבוה ולכן הקפיץ שמחזיר את הקליפר למקומו לא מספיק חזק כדי להתגבר עליו והרפידות נשארות לחוצות על הדיסק - מה שנותן לך תחושה של נעילה.

ראשית תפרק את הכבל ע"י הורדת סופית הכבל ומשיכתו החוצה מהקליפר ומוליך הכבל.
במידה והכבל ניזוק יש להחליפו (כבל חדש זה עניין של מספר שקלים בכל חנות אופניים)

כדי לטפל בלכלוך במעביר (טוב בכל מקרה לבצע אחת למספר חודשים) - לאחר הפירוק אני ממליץ לנקות את המוליך ולסכך אותו עם מעט שמן על בסיס טפלון (אתה יכול להכניס את הפיה של ספריי השמן לתוך המוליך ולהתיז קלות) ותדאג לנקות ולייבש היטב את כל שאריות השמן. שים לב לא לשמן את הקליפר בשום אופן ושלא יגיע שמן לרוטור.
תרכיב הכל בחזרה ותבדוק אם פתר את הבעיה.

בהצלחה :)


חזרה לפורום