נושא: גניבה אופניים ברמת גן תאריך: 9/5/2009 11:04:00 AM
מחבר/ת: עדי מ
היי שלום לכולם - לצערי אופניי נגנבו בליל חמישי-שישי מרחוב תל חי ברמת גן תאור האופניים : santa cruz blur xc בצבע כסף עם בולם FOX F100 בצבע שמנת - האופניים נראות ישנות אבל מאד יקרות - בולם אחורי FOX RP 2 כידון קרבון - אם מישהו שמע או יודע אשמח לקבל מידע. פרס כספי מובטח. הנייד שלי - 0528301020
תודה רבה לכולם - שמואל.
|