הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2009 6:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח קלפה עם תוכן  בולמי דיסק בז"ק
נושא: בולמי דיסק בז"ק תאריך: 9/5/2009 6:24:00 PM
מחבר/ת: יפתח קלפה

אני כרגע עם GT אוולנצ´ 2.0 V.
עכשיו מתישהו אני רוצה לעבור לבולמי דיסק,אולי גם שדרג עוד דברים .
השאלה אם באופניים שעולות 2500 ש"ח לא עדיף לקנות כבר אופני ז"ק חדשות ומתקדמות יותר???


חזרה לפורום