טקסט הודעת פורום
| 9/5/2009 6:24:00 PM |
|
נושא: בולמי דיסק בז"ק תאריך: 9/5/2009 6:24:00 PM
מחבר/ת: יפתח קלפה
אני כרגע עם GT אוולנצ´ 2.0 V. עכשיו מתישהו אני רוצה לעבור לבולמי דיסק,אולי גם שדרג עוד דברים . השאלה אם באופניים שעולות 2500 ש"ח לא עדיף לקנות כבר אופני ז"ק חדשות ומתקדמות יותר???
|
חזרה לפורום |
|
|