טקסט הודעת פורום
| 9/6/2009 10:39:00 AM |
|
נושא: עזרה בבחירת הבולם - המשך תאריך: 9/6/2009 10:39:00 AM
מחבר/ת: אור אבידב
שלום
השלדה היא K2 LITHIUM ואורך המהלך מאחורה(שלדה) הינו "5. מקדימה יש TALAS 140
אנסה לברר באתר יצרן מה מתאים. בכל מקרה המלצות והסברים יתקבלו בברכה
תודה אור
|
חזרה לפורום |
|
|