נושא: לליאור תאריך: 9/6/2009 12:11:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
הבעיה היא שאלה אופניים חדשות והסידורים הללו הם חלק מהאחריות... המקום הוא גם די טוב וידוע (אני פשוט לא רוצה סתם להשמיץ). אבל האינפורמציה שקבלתי מכם מאפשרת לי להיות יותר תקיף ופשוט להשאיר להם את האופניים ולדרוש שהם יעשו מה שצריך לעשות כדי שהעסק יעבוד. איתי
|