נושא: החלטה שלך תאריך: 9/6/2009 12:23:00 PM
מחבר/ת: ליאור
אני רכבתי חודשים בלי יכולת העברה קדמית לפלטה הקטנה, וגם האופניים שלי היו באחריות בחנות ידועה. טענו שסידרו, הייתי בודק בחנות ברכיבה והיה עובר. בשטח כמובן לא עובר בכלל! התירוץ היה שהאופניים זולות - מה אתה מצפה?? בסוף נמאס לי ולקחתי למישהו אחר ועד עכשיו הכל תקין - יותר מחודשים של רכיבות פעמיים שלוש בשבוע, כולל נפילות... בקיצור, ההחלטה שלך אבל בשביל 10 דקות וכמה שקלים שווה לנסות, לא? אני ניסיתי.
|