טקסט הודעת פורום
| 9/6/2009 1:10:00 PM |
|
נושא: קרוב לחנות "שלי" תאריך: 9/6/2009 1:10:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
אני רכשתי את האופניים במוטו-אופן, קרוב למקום שאתה מדבר. הם עשו לי רושם של חברה מביני עניין... עד לקטע הזה הייתי מאד מאד מרוצה - מקווה שאפתור את הסיפור הזה. איתי
|
חזרה לפורום |
|
|