טקסט הודעת פורום
| 9/6/2009 5:05:00 PM |
|
נושא: במוטואופן דבר עם שרון או עם גילי תאריך: 9/6/2009 5:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שרון הוא אחד המכונאים הטובים בארץ, ורוכב רבגוני בעצמו.
ציין בפניו את העובדה שזו תלונה חוזרת, ושבשטח זה מתנהג אחרת. קשה לי להאמין שתקבל ממנו תשובות כאלה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|