נושא: עדכון - סוף טוב תאריך: 9/6/2009 8:04:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
הלכתי היום לשם ואכן דברתי עם שרון. הבאתי את האופניים והוא בדק ואכן הוא ראה שההתקנה של הכבל למעביר הקדמי היתה שגוייה. אח"כ הוא כיוון את ההילוכים כמו שצריך ויצאהו יחד לרכיבה. הכל עובד מעולה עכשיו, כמו-כן הרווחתי שיעור בהבעברת הילוכים. עכשיו אני מחכה לקחת אותם לרכיבה בשטח. ה"בעיה" היא שהוא נתן לי לרכב על האופניים שלו והרגשתי את ההבדל בין הרכיבים של אופניים ב-3500 לאופניים של 15,000... :cool:
אני כבר מחכה לאופניים הבאות... איתי
|