טקסט הודעת פורום
9/7/2009 9:00:00 AM
ליאור
Giant Anthem S
נושא:
Giant Anthem S
תאריך:
9/7/2009 9:00:00 AM
מחבר/ת:
ליאור
לפי מפרט יצרן הבולם אמור להיות T80 אבל מדדתי והוא 100.
זה המפרט
http://www.giant-bicycles.com/en-IN/bikes/mountain/1463/29799/
חזרה לפורום