נושא: היבואן של מאניטו הוא מצמן תאריך: 9/7/2009 11:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
והם עושים טיפולים, כמובן.
אבל מאניטו מפרסמים ספרי טיפולים מפורטים, וארבעה בולמים שיש לי עברו כולם טיפול בבית, ועובדים מעולה. טיפול של פעם בשנה הוא קצת מעט מדי, אבל מעל זה יש סיכוי סביר שביצועי הבולם יפגעו,
בהצלחה
|