טקסט הודעת פורום
9/7/2009 6:03:00 PM
רמי קסטל
צירצור מידית הבלם
נושא:
צירצור מידית הבלם
תאריך:
9/7/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת:
רמי קסטל
בזמן לחיצה לסרוגין ,על הבולם הקדמי (XT08)במהירות בירידה ,נשמעים זמזומים וצרצורים מכיוון ידית הבולם הקדמי.מה הסיבה ? תודה רמי
חזרה לפורום