הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2009 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי קסטל עם תוכן  צירצור מידית הבלם
נושא: צירצור מידית הבלם תאריך: 9/7/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת: רמי קסטל

בזמן לחיצה לסרוגין ,על הבולם הקדמי (XT08)במהירות בירידה ,נשמעים זמזומים וצרצורים מכיוון ידית הבולם הקדמי.מה הסיבה ? תודה רמי


חזרה לפורום