טקסט הודעת פורום
| 9/8/2009 8:19:00 AM |
|
נושא: בולם fox AFR אחורי נוזל תאריך: 9/8/2009 8:19:00 AM
מחבר/ת: אבינועם
שלום קניתי לא מזמן specialized enduro sl יד שניה ושמתי לב שהבולם האחורי משאיר טבעת שמן אחרי כל נסיעה. זה בולט במיוחד לאחר נסיעות אגרסיביות בשטח. האם זה בסדר? או שאני צריך לטפל בבעיה?
|
חזרה לפורום |
|
|