הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2009 8:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבינועם עם תוכן  בולם fox AFR אחורי נוזל
נושא: בולם fox AFR אחורי נוזל תאריך: 9/8/2009 8:19:00 AM
מחבר/ת: אבינועם

שלום
קניתי לא מזמן specialized enduro sl יד שניה ושמתי לב שהבולם האחורי משאיר טבעת שמן אחרי כל נסיעה. זה בולט במיוחד לאחר נסיעות אגרסיביות בשטח.
האם זה בסדר? או שאני צריך לטפל בבעיה?


חזרה לפורום