הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2009 8:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבינועם עם תוכן  עוד שאלה הפעם לגבי בלמים
נושא: עוד שאלה הפעם לגבי בלמים תאריך: 9/8/2009 8:20:00 AM
מחבר/ת: אבינועם

איך אני יודע שהגיע זמנה של רפידה בavid juicy 7, והאם זה פשוט להחליף את הרפידות לבד?


חזרה לפורום