טקסט הודעת פורום
9/8/2009 8:20:00 AM
אבינועם
עוד שאלה הפעם לגבי בלמים
נושא:
עוד שאלה הפעם לגבי בלמים
תאריך:
9/8/2009 8:20:00 AM
מחבר/ת:
אבינועם
איך אני יודע שהגיע זמנה של רפידה בavid juicy 7, והאם זה פשוט להחליף את הרפידות לבד?
חזרה לפורום