הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2009 10:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  מדובר על קוטר חישוק הגלגל
נושא: מדובר על קוטר חישוק הגלגל תאריך: 9/8/2009 10:57:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

באינטשים (כל אינטש שווה ל-2.54 ס"מ)




חזרה לפורום