הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2009 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מדוייק
נושא: לא מדוייק תאריך: 9/8/2009 12:46:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה נכון במכוניות.
באופניים מדובר בקוטר הגלגל כולל הצמיג.
כמובן שזה נכון רק לגלגל במידה מסויימת (לא זוכר במדויק).
אני כרגע לא בבית ולא יכול לחפש, אבל בטוח שאפשר למצוא ברשת משהו על זה.
קוטר החישוק עצמו הוא 559מ"מ, אם אני זוכר נכון, שזה קצת יותר מ"22.

וסליחה שאני לא מביא חיזוקים. בתור התחלה אתה יכול למדוד את קוטר החישוק שלך, אם אתה לא מרוחק מהאופניים שלך, כמוני :((


חזרה לפורום