נושא: אתה מדבר על אופניים שלמים שמגיעים "מורכבים ב90%"? תאריך: 9/8/2009 8:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במקרה כזה זה לא ממש מסובך, אבל כדאי שיהיה קצת נסיון. אם מעולם לא פירקת והרכבת סטם, כידון, פדלים, ו/או מעולם לא כיוונת הילוכים - כדאי שבעל נסיון יעשה זאת, או לפחות ילווה אותך בתהליך.
אם כבר התעסקת, ויש לך כלים בסיסיים, לך על זה, ותהנה...
כל זה בהנחה שמדובר באופניים שהם יותר מערמת צינורות. אם הזמנת דרך האינטרנט אופניים ש"מחיר המחירון שלהם 2679, אבל אצלנו רק 379!!!!!!!", אז זה לא ממש משנה. וסליחה על הציניות.
בהצלחה
|