נושא: "9 נותן רק הרייז האמריקאי תאריך: 9/8/2009 9:58:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן
המתחרים נותנים פחות. הרעיון של מוט מתכוונן/הדראולי וכיו"ב באמת גדול.משפר את חווית הרכיבה ומאפשר לך לזרום בסינגלים טכניים בעיתיים הכוללים ירידות ועליות. באופן אישי פסלתי את הרייז לאחר רכיבת ניסיון............התאכזבתי. היה לי מוט של KS (אינו מתאים לי כיום לשלדה הנוכחית) שבעיני המוצר הטוב ביותר המשווק כיום בארץ,ומיובא ע"י מוטואופן הנתנייתים. עוד מוט שלגביו יש דעות דיי חיוביות הוא הגרביטי דרופר שהוא מכני והוא המוט הראשון ששווק בארץ,היינו המקורי........... מי שמתרגל לרכב עם מוט שכזה יהיה לו קשה מאוד בלעדיו אח"כ - זה ממכר........
|