הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2009 6:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז כמו שכתבתי
נושא: אז כמו שכתבתי תאריך: 9/9/2009 6:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

צריך קצת נסיון או חוש טכני מפותח, וכלים בסיסיים.

בד"כ הפדלים יהיו מפורקים, הגלגלים, והכידון. כל השאר לא משנה בהרבה את נפח האריזה.

אבל שוב - אם אין לך נסיון בפירוק והרכבה של הכידון, כיוון הילוכים ובלמים - כדאי להיעזר במישהו בעל נסיון.
למה אתה לא אוסף אותם בחנות, מורכבים ומכוונים?
זה גם עשוי למנוע בעיות קטנות כמו אי התאמת גודל האופניים.

בהצלחה


חזרה לפורום