נושא: אז כמו שכתבתי תאריך: 9/9/2009 6:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
צריך קצת נסיון או חוש טכני מפותח, וכלים בסיסיים.
בד"כ הפדלים יהיו מפורקים, הגלגלים, והכידון. כל השאר לא משנה בהרבה את נפח האריזה.
אבל שוב - אם אין לך נסיון בפירוק והרכבה של הכידון, כיוון הילוכים ובלמים - כדאי להיעזר במישהו בעל נסיון. למה אתה לא אוסף אותם בחנות, מורכבים ומכוונים? זה גם עשוי למנוע בעיות קטנות כמו אי התאמת גודל האופניים.
בהצלחה
|