הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2009 3:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  היתי בא..
נושא: היתי בא.. תאריך: 9/9/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים

אבל אני לא בארץ..חשוב להשתתף באירועים כאלה וכל הכבוד למארגנים..


חזרה לפורום