טקסט הודעת פורום
9/9/2009 3:30:00 PM
מאור ניסים
היתי בא..
נושא:
היתי בא..
תאריך:
9/9/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת:
מאור ניסים
אבל אני לא בארץ..חשוב להשתתף באירועים כאלה וכל הכבוד למארגנים..
חזרה לפורום