הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2009 7:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  בהחלט-להלן תשובתי
נושא: בהחלט-להלן תשובתי תאריך: 9/9/2009 7:43:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן

הרייז עובד בצורה "מכנית" (אינו הידראולי) ומשכך תנועתו אינה רכה/חלקה כמו מתחריו.אתה מרגיש את החיכוך בעת הורדת האוכף.בעת ניסיונותי לתפעלו נתקלתי בבעייה של חוסר תפקוד היינו היו מקרים בהם רציתי להורידו ולא ירד (זו בעייה קטנה יותר) אך היו מקרים של סיום ירידה טכנית שמייד אחריה עלייה שבה אתה צריך את האוכף גבוהה והוא פשוט סירב לעלות בחזרה...........היה צורך במכות קלות,משחקים עם הידית וכיו"ב עד שהמוט התרצה ועלה בחזרה..........מגבלה נוספת שלו היא מחירו הגבוהה.לטענת היבואן מקור הבעייה נעוץ בחיבור כבל התפעול לגוף המוט שהיה לא תקין ויצא כל הזמן ממקומו.......לדבריו במוט חדש הכבל יושב טוב ואין בעייה.חשוב כמובן בנוסף לשיל לב למידות השונות של מוטות האוכף הואיל ולא כל יצרן מייצר מוטות המתאימים לכל הקטרים.
נקודה לאיזון : לרייז ייתרון ענק על מתחריו והוא מהלכו הארוך מאוד "9 שלמים !
מקווה שסייעתי.זהירות זה ממכר ! מי שמתנסה ברכיבה עם מוט מתכוונן לא יהנה בלעדיו!
ניר


חזרה לפורום