נושא: :rating: תודה על הפירוט תאריך: 9/10/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כשאבדוק אותו, אשים לב לנקודות האלה.
אכן, אורך המהלך הוא מה שמושך אותי אליו. בהורדה ידנית ההפרש שאני משתמש בו הוא יותר מ"6, ואין אף מוט אחר שמאפשר את זה. מה גם שהוא מגיע בקטרים שמתאימים לאופניים שלי, בניגוד לכל האחרים.
בקשר ל"ממכר" - ברגע שיצא הגרביטי דרופר לראשונה, טענתי שזה יהפוך לחלק בלתי נפרד מרכיבת AM,לא פחות מהילוכים.
ערב טוב
|