נושא: היי דניאל תאריך: 9/11/2009 1:22:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
עד לפני חצי שנה רכבתי על מרין איסט פיק שהן כמובן אופני xc קלילות מאוד מהירות ומגיעות עם מכלולים טובים כגון בולם מרוזוקי 120 בולם אחורי פלואט אר ומערכות lx בנוסף יש גם מעצורי דיסק של מגורה גו´לי סה"כ חבילה ממש טובה(חדשות עלו לי 8500) שסיפקה לי הנאה צרובה....כך שאלו בהחלט אופניים שיש לקחת בחשבון בנוסף ראיתי כמה זוגות כאלו לא סגור על התקציב אבל זה פלוס מינוס ברף שאתה מציב דפדף מספר דפים אחורה בלוח יד שניה
בהצלחה
|